Lenovo Y580
Lenovo Y580
Witam,
Zastanawiam się nad instalacją MacOS na Lenovo Y580 (i5 3230m 8GB RAM GTX660M). Nigdy nie miałem kompa od Apple, jestem zielony w temacie, choć na kompach zjadłem zęby więc z Waszą pomocą sobie poradze.
- Powiedzcie mi, czy jestem w stanie w ogóle zainstalować MacOS na tym laptopie? Jeśli jest jakiś poradnik do tego, to bardzo prosze o link do najnowszej dostępnej wersji
- Właśnie robie format Windowsa i chciałbym postawić te dwa systemy obok siebie, jest to możliwe?
- Czy na tak postawionym systemie wszystko działa? Słyszałem o problemach z wifi i braku obsługi dwóch kart graficznych (mam HD4000 i GTX 660m)
- Czy jest coś jeszcze co musze wiedzieć?
Uprzedzając pytanie, tak wiem, że był temat o instalacji maca na tym lapku, jednak ma on już kilka miesięcy i nie wiem czy coś się nie zmieniło od tego czasu lub jest nowsza wersja.
Pozdro!
Zastanawiam się nad instalacją MacOS na Lenovo Y580 (i5 3230m 8GB RAM GTX660M). Nigdy nie miałem kompa od Apple, jestem zielony w temacie, choć na kompach zjadłem zęby więc z Waszą pomocą sobie poradze.
- Powiedzcie mi, czy jestem w stanie w ogóle zainstalować MacOS na tym laptopie? Jeśli jest jakiś poradnik do tego, to bardzo prosze o link do najnowszej dostępnej wersji
- Właśnie robie format Windowsa i chciałbym postawić te dwa systemy obok siebie, jest to możliwe?
- Czy na tak postawionym systemie wszystko działa? Słyszałem o problemach z wifi i braku obsługi dwóch kart graficznych (mam HD4000 i GTX 660m)
- Czy jest coś jeszcze co musze wiedzieć?
Uprzedzając pytanie, tak wiem, że był temat o instalacji maca na tym lapku, jednak ma on już kilka miesięcy i nie wiem czy coś się nie zmieniło od tego czasu lub jest nowsza wersja.
Pozdro!
Re: Lenovo Y580
Jakbym wiedział jak i miał plan to nie potrzebowałbym forum 

- Alpha01
- Hardcore Hackintosher
Tylko się pytam, bo jeśli ktoś już robi format, czyli zaczyna, to musi mieć jakiś plan.